¿Podem privar els alumnes de viure aventures apassionants o fer visites detallades a llocs on potser no podran anar mai?
Amb internet podem acompanyar-los des d' un viatge a l'interior de la matèria, a una expedició per rescatar el Titànic, fer-los observar algunes de les millors obres d'art patrimòni de la humanitat , visitar la casa d' Anna Frank per comprendre millor l'horror de la guerra, o bé deixar-los experimentar amb un simulador de LHC, i fins i tot crear música amb un mesclador en línia.
I no després del tema tal o com a complement dels exercicis del llibre, i si queda temps. Sinó com a part important d'un projecte significatiu de recerca i construcció de coneixemen.
Ho podem fer, ho tenim a mà, és gratüit, què més volem? Necessitem intermediaris?
Aquí podeu veure uns quants exemples, però n´hi ha a milers.
http://www.isftic.mepsyd.es/w3/eos/MaterialesEducativos/mem2000/materia/web/
http://www.panorama.cat/pr/full_screen/esglesia_de_santa_maria_de_taull.html
http://www.vatican.va/various/cappelle/sistina_vr/index.html
http://www.natgeomusicmixer.com/
http://www.expeditiontitanic.com/
http://www.annefrank.org/secretannex
http://www.particledetectives.net/LHC/LHC_project.html
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada